الثلاثاء، ٦ مايو ٢٠٠٨

كوكو الضعيف .. ما الفارق بين السرطان المصرى والسرطان المستورد


الله انا مش شايف اى فرق بينهم اصلا كله مرض وسرطان

بس والنبى ليه بنشترى المستورد اللى عقبال عندكو دلوقتى سعرها عدى جامد بعد الزياده الجديده (ربنا يخللى الحكومه )

والله قبل الزياده كنت ناوى اعمل حمله لمناصره منتج بلدنا من الكوكو الضعيف بس دلوقتى خلاص الحكومه مشكوره خلت البلد كلها تشرب كوكو الضعيف

بس انا مش فاهم اشمعنى فى دى بالذات الحكومه مش بتقول شجع منتج بلدك

سؤال مش لاقى له اجابه

يعنى انا من رواد الكوكو الضعيف ايام ماكانت بـ 150 قرش يعنى وكنت بشتريها فرط من ورا الحاج الوالد ودلوقتى لسا معاها والحمد لله

يعنى زى متقولوا كد شارب شادر خشب بحاله

وزى الفل يا معلم ولا كانسر ولا نيله عشان تعرفوا الفرق بس بين بدلنا اللى بتخاف علينا وتحطلنا الخشب فى السجاير عشان نبطل ونروح احنا نشترى المستورد ( احنا اللى ظالمنيها معانا )

وبس

هناك تعليق واحد:

Yuri Eisenheim يقول...

ونسيت اقول انا واخد الصوره دى من مدونه صوت من مصر عشان حقوق النشر يعنى يا جدعان